Menu
anime4u

سلام من افشینم خوش اومدین به وبلاگ خودتون
اینجا رو ساختم واسه به اشتراک گذاشتن حس درون

آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۰۱، ۰۹:۵۰ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    حتما
  • ۱۵ مهر ۰۱، ۰۹:۵۰ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    دقیقا!

انیمه سینمایی Hotarubi no Mori e

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۰ ب.ظ

 

ژانر :درام ، عاشقانه ، ماوراء طبیعی,ارواح

کیفیت : ۷۲۰p

میانگین حجم : ۱۹۰ مگابایت

امتیاز : ۸

رده سنی : ۱۲ سال به بالا

تاریخ انتشار :۲۰۱۱

زمان هر قسمت :۴۵دقیقه

زبان : ژاپنی

زیرنویس فارسی : دارد

 

 

 

دانلود از انیمه لیست

 

 

  • ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

نظرات (۵)

وااااای من اینو دیدم خیلی دوسش داشتم D:

پاسخ:
اشک دربیاره .

اسپویل


ینی فقط اون لحظه که گینه آغوششو به روی دختره باز کرد با همچین ذوقی رفتن تو بغل هم><

از زیبا ترین سکانس های تاریخ انیمه

پاسخ:
و جزو غمگین ترین هم هست 😥😥

آهنگو نتونستم دانلود کنم، راهنمایی میکنی لطفا

پاسخ:
jsong.blog.ir
  • اسرا اوتاکو دختر
  • خیلی باحال و غم انگیز بود خدا بخیر کنه 

    پاسخ:
    ..
  • ممد دختری در مزرعه
  • عالی بود من همین الان دیدم هنوز دارم گریه میکنم

     

    پاسخ:
    .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">