Menu
anime4u

سلام من افشینم خوش اومدین به وبلاگ خودتون
اینجا رو ساختم واسه به اشتراک گذاشتن حس درون

آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۰۱، ۰۹:۵۰ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    حتما
  • ۱۵ مهر ۰۱، ۰۹:۵۰ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    دقیقا!

کنسرت انیمه ای (وکالوید) هاتسونه میکو

سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶ ق.ظ

اگه نمیدونید وکالوید چیه باید بگم توی ژاپن نرم افزارهایی هست که بهش متن آهنگ رو میدید و اون با صدای اختصاصی خودش براتون خوانندگی میکنه این شخصیت ها به دنیای واقعی هم راه پیدا کردن و حتی کنسرت برگزار میکنن. معروف ترینشون هاتسونه میکو هست.

 

Hatsune Miku, Magical Mirai 2016

دریافت
مدت زمان: 4 دقیقه 52 ثانیه

  • ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

نظرات (۷)

  • محمدرضا ...
  • خیلی باحال بود ... مرسی که به اشتراک گذاشتی افشین ... 👍🌹

    پاسخ:
    قابلی نداشت
    خیلی خوشحالم که هنوز هستی خیلیا رفتن و خیلیا رو از روی عکس پروفایل و اسمشون میشناختم که هی عوض میکنن 
    .
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
  • خیلی جالبه!!! 

    ++ سلااااممم 😆👋 روزتون بخیر ~☆ 

    +++ یک دختر خرگوشی با شما صحبت می کنه 🐇 و برای شروع کار و فعالیت ؛ دنبال کردن وب های خوب رو اول شروع کرده  و وب هایی که مطالب خوبی دارن میگرده که هم بخونه و هم خونده بشه .

    دنیای انیمه ها رو دوست دارم به خصوص طراحی و خلق کردنشون~♡

    + ولی نمیدونم چرا ویدئویی که قرار دادی کیفیت نداره و قابل دیدن برای من نیست :( حتی رو قسمت دریافت هم رفتم با کیفیت اصلی و دانلود هم زدم ولی بازم موفق به دیدن ویدئو نشدم .

    پاسخ:
    سلام بانی خرگوشه ..
    چه خوب که گفتی الان درست شد؟
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
  • اره ممنون ♡ الان می تونم ببینم * وی هویج به دهان میشینه  ویدیو رو ببینه *🐇🥕

    پاسخ:
    به منم هویج بده .
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
  • *وی بعد از دیدن * واییی مگه میشه به صورت زنده هم کنسرت برگزار بکنن شخصیت های انیمه ای اونم شبیه یه آدم واقعی روی استیج😮😳!!!!! این تو ژاپنه؟

    پاسخ:
    آره با چندتا پروژکتور لیزری میشه توی هوا تصویر سه بعدی درست کرد وقتی نورشون به هم برخورد میکنه تصویر ایجاد میشه جالب و خفنه درآینده فکر کنم توی خونه هممون میاد .
     این فکر کنم ژاپنه ولی کشورای دیگه هم اجرا داشته 
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
  • بفرما 🐇🥕🥕یه هویج برای شما یکی برای من * 

     

    جالبه منم به همین موضوع فکر کردم که شاید با لیزر یا پروژکتور شایدم انجام میشه ولی خیلی طبیعی رو استیج بود و حرکت می کرد و اون باریکه های لیزر که معمولا دیده میشه یه مقدارش اونم نبود که شک بکنم به این موضوع!✨️ جالب بود اگه همچین چیزی ممکنه من دلم می خواد یکی از شخصیت های انیمه ای رو اینطوری رو استیج از نزدیک ببینم 🎉🎆

    چه cool✨️✨️✨️

    پاسخ:
    ممنون 🥕
    آره باحال میشه فکر کن فوجیوارا سان بیاد جلوت رقص چیکا چیکا انجام بده 
    .
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
  • یه سوال داشتم ولی قبلش من شما رو چی صدا کنم ؟🐇 درباره من تون باز نمیشد که بدونم کی هستید * با لبخند کج و کوله پرسیدن و گوشاش پایین افتادن *🐇

     

    Q : صندوق بیان شما هم باز نمیشه ؟ و این کوکی صندوق بیان که میزنه یعنی چی ؟ من یه عکس آپلود کردم که می خوام ازش استفاده کنم برای یه قسمت نمایه وبم ولی صندوق بیان باز نمیشه از اونجا + بزنم تا روی پروف وبلاگم بیاد ...شما میدونید من باید چی کار کنم ؟ از صبح تا الان دارم سعی می کنم درستش کنم قالب انتخابیم  رو تازه درست شده ولی الان مشکلم با صندوق بیانمه🐇 * وی عاجز میره چای بابونه دَم کنه تا بهتر تو برنامه نویسی ها سر دربیاره*

    پاسخ:
    میتونی سنپای صدام کنی 
    مال من که درسته مرورگراتو آپدیت کن شاید درست بشه
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
  • اول مشکل از هر دو * گوشی و لبتاب بود * ولی الان لبتاب درست شده اوکیش کردم با فایر فاکس  اوکیش کردم ولی با گوشیم هنوز اونطوریه درست نشد ... 🐇🥕 وی هویج بعدی به دهان ادامه میده *

    پاسخ:
    نمیدونم من با گوشی نمیام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">