Menu
anime4u

سلام من افشینم خوش اومدین به وبلاگ خودتون
اینجا رو ساختم واسه به اشتراک گذاشتن حس درون

آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۰۱، ۰۹:۵۰ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    حتما
  • ۱۵ مهر ۰۱، ۰۹:۵۰ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    دقیقا!

انیمه سریالی Darling in the FranXX

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۰ ب.ظ

 

خلاصه انیمه

در آینده‌ای دور وقتی‌که خشکی‌ها ازبین رفته‌اند، آدمی در شهر متحرکی سکنا گزیده و خلبان‌(پایلوت)هایی در قسمتی از آن به نام “قفس پرنده” بوجود آورده‌اند. بچه‌هایی که در این قفس گیر افتاده‌اند، هیچ‌گاه رنگ آسمان نمی‌بینند و مجبور هستند برای ارتقای خود مبارزاتی بوسیله‌ی ربات‌هایی جنگی به نام FranXX با موجوداتی عجیب انجام دهند که ضامن حیات این بچه‌ها خواهد بود. “هیرو” که با لقب “کد016” شناخته می‌شود دارای مشکلاتی است که موجب نادیده گرفتن او می‌شود، به همین خاطر وجودش غیرضروری شمرده می‌شود. چرا که عدم توانایی در راندن “فرانکس” مساوی با از دست دادن موجودیت است. اما دست روزگار دختری مرموز به نام “زیرو تو” (02) را که دو شاخ بر سر دارد را در سر راه او قرار می‌دهد.

نام :Darling in the FranXX

تعداد قسمت :24

رده سنی :15+

ژانر :اکشن ، درام ، عاشقانه ، علمی تخیلی ، ربات های بزرگ

تاریخ انتشار :زمستان 2018

 

 

(Hiro - 016 (code


 

 (Zero Tow - 02 (code


 

(Ichigo - 015 (code

 

 

 

دانلود 

زیرنویس

 

 

 

دانلود موزیک

 

 

  • ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

نظرات (۴۳)

خودت دیدیش؟

به نظرت ببینمش؟

پاسخ:
صد البته انیمه قشنگیه فقط تا آخرش باید ببینی .

اصلا این انیمه اون چیزی که توی تصور بود نبود!!اصلا اصلا
از نظر من بشخصه خیلی بد بود:/

پاسخ:
انیمه عجیبیه
خوش ساخته و پایان جالبی داره
اگه بین راه ولش کنی همشو از دست دادی ولی اگه تمومش کنی احتمالا بهش نمیگی "بد"

تمومش کردم
تا ثانیه آخر قسمت آخرش دیدم و از نظر به شخصه بنده فقط وقت تلف کنی بود!

پاسخ:
اگه انیمه زیاد دیده باشی آره .

من تا بحال ۵ بار از اول تا آخرش رو دیدم ولی سیر نشدم تازم الان که داره فصل ۲ میاد توی پوست خودم نمی گنجم.🥰🤤🤤😋🤩😍

پاسخ:
5 بار 😂
بجاش clannad و anohana و koe no katachi رو میدیدی؟

خیلی عکساش باحال بود اگه میشه بیشتر عکس های متحرک بزارید 😘😘😘😘😍😍😍

پاسخ:
سرچ گوگل بفرمایید

عالی بود از اون انیمه هایی که وقتی تموم میشه میگی عجب سمی بود من دیدم

تنها ایرادی که میشه بهش گرفت یکم چهره پردازی شخصیت ها بود و اینکه داستانش رو زود جمع کردن و خلاصه شده بود یه جاهایی و اگر همینطور که شخصیت ها تکامل پیدا میکردن داستان کم کم‌پیش میرفت مطمعنا جذاب تر میشد

امیدوارم فصل ۲ داشتع باشه چون پتانسیل ادامه داشت حیف 

پاسخ:
عه هنوز کسی اینجا میاد .
طرز سوار شدنش توی اون ماشینا جوری بود که خیلی از دخترایی که این انیمه رو بهشون معرفی کردن به اون صحنه که میرسید شیفت دیلیت میکردن 
ولی اگه تا پایان پیش برن نظرشون عوض میشه

این انیمه رو دیدم خیلی خوب بود فقط می خواستم بدونم فصل ۲ش کی میاد؟

پاسخ:
فکر نکنم بیاد

چند بار چنتا عکس و چیز میز در بارش دیدم ولی دودل بودم نیگا کنم یا نه العان که تقریبا داستانش رو فهمیدم دلم خوای نیگا کنم😍

ولی متاسفانه امتحاناتم شروع شده فعلا نمتونم😑ولی بعد امتحانا حتما نیگا می کنم ارههههه 

پاسخ:
.. حتما ارزششو داره

سلام  انیمه عالیی هستش فقط میشه چند تا انیمه مثل همین بهم  معرفی کنید؟؟ لطفا

پاسخ:
Neon Genesis Evangelion

خیلی انیمه قشنگیه فقط آخرش غمناک تموم میشه🥺😭 ولی خیلی منحرفه😂من همشو دیدم ولی حیف که آخرش دوباره روحشون از بدنشون جدا میشه و تبدیل به آدم میشن در نوع کودک😪

من عاشق زیروتو هستم و هیرو😅

کاشکی این داستان فصل دوم هم داشت و نشون میداد قسمت ۲۳ و ۲۴ خواب زیروتو بوده و هنوز داستان ادامه داشت😭😭😭😭

اگه احساساتی هستی این آخراشو نبین غمت میگیره چرا اینطوری تموم شد😒 راستی من صبافتاحی یک بلینک هستم😁گودبای

پاسخ:
.

انیمه بسیار جذاب و زیبایی بود ولی بخاطر همین انیمه ی هفتس دپرسم 

د لامصب فصل دوم رو بده ببینیم چی میشه خو

واقعا عالی بود بخصوص هیرو و زیرو 

ادمین ی ایمیلی چیزی اع سازندش نداری برم بپرسم ببینم چی میشه؟

پاسخ:
نه دیگه تموم شد فصل دو بدون هیرو و زیرو-تو فایده ای نداره

انیمه خیلی خوبی بود من عاشقش شدم ولی اخر خیلی بد بود من 1 روز کامل گریه کردم اخه چرا باید همچین پایانی داشته باشه ویرم هنوز نابود نشده بود

پاسخ:
پایان تکان دهنده ای داشت 

سلام چنتا انیمه سینمایی و عاشقانه جذاب بهم بگو ادمین جان

خیلی سم بود 🤣 از خط منحرفی گذشته بود 🤣🤣 منحرفففففففففف کامل 😐

چرا اینا اینطوری سوار اون ماشینا میشدن درکل خیلی خفن بود خیلی خوشم آمد و چیزی که الان فهمیدم اینکه مثبت ۱۵ سال بود ولی من هنوز ۱۱ سالمه 😑😑😐

اما حتما ببینید خیلی خفن بووووووووووووووود 😍😍😍😍😍😍😍

عالیییی بود  😑😑 برای دخترا یرزه .......................     !!!!

حتما ببینید 

 

بنظر من خیلی خوب بود  💯💯💯

 

سلام فصل دوم در کار هست در اینده

انمه ی  واقا واقا خوبی یه ولی ایکاش پایانش م نباشه شادی باشه ولی نیست که بشه من تمام قسمتشو دیدم ولی همش رو یا اینگلیسی بود یا زیر نویس  ولی خیلی انیمه ی قشنگ و غم انگیزه 

 

 

 

 

سلام میشه بگین در چه کشوری ساخته شده؟

پاسخ:
ژاپن

عالی بود به شخصه وقتی ۲۴ قسمت تموم شد میخواستم زار بزنم امید وارم فصل ۳ داشته باشه البته بهتره دل خوش نکنیم ولی پایان بدی داشت که خیلی علمی تخیلی بود و اینکه دوباره بچه شدن من نفهمیدم دوستاشون مردن نوه دار شدن چی شدن حتا اسم طرفم نگفت خیلی ناراحت شدم تو دو روز تمومش کردم فصل ۳ داشته باشه عالیه کسی قسمت آخرو فهمید بگه که دستش درد نکنه نگه هم ممنون از سایت خوبتون خدافس شما 

فوق العاده بود جزو بهترین انیمه هایی بود که دیدم:)

چرا بعد این همه وقت فصل دو نمیاد 

قشگگگ بوددد ولییی خیلی منحرفی بود 😐😐😐😐

اما بازم جالب بود 

من انیمه زیاد می بینم ، واقعا جزو بهترین ها انیمه هایی بود دیدم ، داستانش خیلی عالی بود 

سلام ب همگی من یک خواهش دارم 

یکی اینکه بگین فصل دو کی یماد؟ 

و اینکه من تا قسمت آخر دیدن ولی نفهمیدم ک چی شد 

زیروتو و هیرو مردن و بعد چی شد ن؟ 😞

دوستاشون هم که بچه ها شدن و چی کار کردن دیگه؟

خواهش میکنم به طور خلاصه قسمت ۲۴ را برای من بگین لطفاااااا ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

سلام ب همگی من یک خواهش دارم 

یکی اینکه بگین فصل دو کی یماد؟ 

و اینکه من تا قسمت آخر دیدن ولی نفهمیدم ک چی شد 

زیروتو و هیرو مردن و بعد چی شد ن؟ 😞

دوستاشون هم که بچه ها شدن و چی کار کردن دیگه؟

خواهش میکنم به طور خلاصه قسمت ۲۴ را برای من بگین لطفاااااا ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

خیلی انیمه قشنگی بود منم اواخر قسمت ۱۰ حدسمو زدم که یکیشون میمیره و آخرش بد میشه ولی وقتی اخرش اینطوری تموم شد و با عشق روحشون از بدنشون جدا شد خیلی خیلی خیلی غمگین بود اخرش یه جوریه که ۱ هفتس هی به اخرش فکر میکنم خیلی عصابم خراب میشه اینقد انیمشو دوست داشتم که تو ۱ روز تموم کردم و به نظرم که به نظر که نه قطعا فصل ۲اش نمیاد اما اگه بیاد میترکونه از نظر خودم حتما ببینین 

 

  • مبین فتحی پور
  • واقعا حرف نداره اخرش پایان سرسنگینی داره 

    من ادیتای اینو تو یوتیوب دیدم الان امدم خودشو ببینم ولی نظرات همه میگن تهش بد تمام شد. بعضیا هم میگن قراره 5 ماه دیگه فصل جدیدش بیاد که برام مهم نیست - فقط سوال من اینه : اگه قراره اینم مثل the last of us 2 تمام بشه ، بگید نگاه نکنم.

    خیلی خوبه بلای 15 سال است اما چیزای خیلی بدی نداره

     

    اون صحنه ای که همشون توی ساحل جمعن قسمت چندمه؟

    من۱۲سالمه دیدیم وای خیلی قشنگ+15سال بود

    واقعا انیمه بسیار قشنگی بود و از اونی که فکر میکردم قشنگ تر بود در حدی که تو یه روز ۲۲ قسمتش دیدم پیشنهاد میکنم حتما ببینید 

    اون قسمتی که زیروتو می چرخه با لباس سفید کوتاه توی این عکساتون هست کدوم قسمته؟؟؟

     

    انیمه خوبی بود هرچی که می خواستم داشت منحرف و عاشقانه و تخیلی و .... خیلی چیز های دیگه منم مثل شما فقط کارکتر 002 و 001 رو دوست دارم واقعا عاشقشون شدم کاش دوباره همین جوری ادامه پیدا کنه تا موقه ای که بمیر...

    یه سوالی ذهنمو مشغول کرده اسم اون مزرعه ها چی بود🤔

  • نرجس مهرزاده
  • عالیهههه حتما حتمااوتاکو ها ببیننش خیلی قشنگه من که عاشقش شدم

    کجاش منحرف بود شما ذهنتون کثیفه ولی خدایی دلم خواست یکی بهم بگه دارلینگ تنهایی سخته خدایی از سن کم شروع نکنید بخاطر خودتون میگم اگه دوست عزیز 13سال به بالا هستی ببین رایتی کسی هست دارلینگ بخواد خوشگل باشه شاخ قرمز داشته باشه🤤😂

    بنظرم خیلی خوب بود دوست دختر اجاره ای هم خیلی خوبه

    عاقا خیلی چیز بود مخصوصا سوار اونا میشدن من جرعت نمیکنم ببینم بعد اینکه میخوان بچه بدنیا بیارن زدم رفتن

    ش 14 سالمه 😑 و گوشیم کنترل میشه مامانم خیلی سخت گیره شاید بعدا دوباره دیدمش

    لینک سایت رو داری ؟ ☺

  • هاتسونه میکو
  • من عاشق❤این انیمه هستم،کاشکی فصل دومش بیاد😢من از چشم ها ی هیرو و موهایش خیلی خوشم میاد نقاشی اش هم کشیدم😆

    این کارتون واقا واقا واقا عالی هست من تا قسمت اخر نگاه کردم یعنی از انیمه های دیگه هم خوب تره من طرف دار ۰۰۲ و ۰۱۵ هستم امیدوارم که شما هم از این انیمه لذت برده باشید ❤

  • ری /جوزو سوزویا
  • یه سوال چرا درام؟ 

     

    انیمه زیبا میخوای ؟ پس همینو ببین سید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">