Menu
anime4u

سلام من افشینم خوش اومدین به وبلاگ خودتون
اینجا رو ساختم واسه به اشتراک گذاشتن حس درون

آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۰۱، ۰۹:۵۰ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    حتما
  • ۱۵ مهر ۰۱، ۰۹:۵۰ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    دقیقا!

Tokyo Ghoul

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۰ ب.ظ
 
داستان روایت گر فضایی فانتزی و تاریک در شهر توکیو است، موجودات مرموزی به نام "غول" در پی شکار و خوردن انسان ها هستند . و مردمی که بسیار وحشت زده اند، زیرا نمی دانند "غول ها" پشت کدام چهره انسانی مخفی شده اند. "کانکی" یک دانشجوی ساده است که بعد از آشنایی با دختری که علایق مشترکی به خواندن کتاب دارند سرنوشتش برای همیشه تغییر می کند...  

 

 

نوع: انیمه سریالی

نام انیمه : Tokyo Ghoul 

نام: ژاپنی 東京喰種

ژانر : اکشن-درام-ترسناک-رازآلود-روانشناختی-ماوراطبیعی-بزرگسال

تعداد قسمت : ۱۲

رده سنی : 17+

تاریخ انتشار : January 8, 2015March 26, 2015

کشور سازنده: ژاپن

زبان : ژاپنی

زمان هر قسمت : 24 دقیقه

زیرنویس فارسی : دارد

 

 

 

 

 

 

چندتا از کاراکترهای این انیمه

 

kaneki

 

 

touka

 

 

uta

 

 

 

suzuya

 

 

 

 

دانلود از انیمه لیست:

Tokyo Ghoul 2014 

Tokyo Ghoul √A 2015

Tokyo Ghoul:re 2018 

Tokyo Ghoul:re 2nd Season 2018

 

ova:

  Tokyo Ghoul: "Jack" ova 2015

Tokyo Ghoul: "Pinto" ova 2015

 

 

 

 

  • ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

نظرات (۸)

تازه شروع کردم به دیدنشD:

پاسخ:
ایول کار خوبی کردی مطمئنا خوشت میاد
  • moon🌛 Child🌜
  • چرا لینکاش نمیاد☹️

    پاسخ:
    لینکام خرابه
    اینجا دیگه شاید فعالیت نکنم 
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • وای جوزو پسره -_-

    من تا الان فک میکردم دختره -_-

    اه - _ -

     

     

    +چرا فعالیت نکنی؟ 0-0

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخاک
    اینجا قدمتی چند ساله داشت بیخیال دیگه اینجا پشه هم پر نمیزنه قبلا کامنتا بالای 100 بودن
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • 0_______0

    خب چه اتفاقی افتاد 0_0

    پاسخ:
    حذف شد و به خاطره ها پیوست

  • ♪♪HANANE ♪♪
  • آخی 0-0

    حالا وبلاگو حذف نکنی لیست انیمه هایی که میخوام ببینم به فنا میره 0-0

    پاسخ:
    نوچ خودم که حذف نمیکنم 
  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    سریال توکیو غول با کیفیت 480p , 720p , 1080p

    قسمت دوازدهم فصل چهارم اضافه شد

    من که با این که دخترم عاشق شوننام واقعا توکیو غول قشنگ و پر معنی بود

    و اینم اولین کامنتم اینجا گفتم سر میزنم

    روحیه خشونت دوستی دخترا رو دست کم نگیر 😁 من خودم به عنوان دختر انیمه هایی که کشت و کشتار دارن رو به انیمه های عاشقانه ترجیح میدم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">