Menu
anime4u

سلام من افشینم خوش اومدین به وبلاگ خودتون
اینجا رو ساختم واسه به اشتراک گذاشتن حس درون

آخرین نظرات
  • ۱۵ مهر ۰۱، ۰۹:۵۰ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    حتما
  • ۱۵ مهر ۰۱، ۰۹:۵۰ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    دقیقا!

غم انگیزترین انیمه ها (به روزرسانی)

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۲ ب.ظ

لطفا صبر کنید صفحه کامل لود بشه و آهنگش پخش بشه اگه نشد refresh کنید

 

Grave of the Fireflies

گورستان کرم های شب تاب

اگه بخوایم به شدت غم انیمه ها نمره بدیم انیمه "گورستان کرم های شب تاب" بالاتر از همه قرار میگیره. من اینو خیلی بچه بودم که دیدمش و غمش خیلی واسم سنگین بود پیشنهاد میکنم اگه زیر 14 سن دارید نبینید داستان بسیار تلخی داره اونقدر که دیدن دوباره تصاویرشم ناراحتتون میکنه 

 

 

 

 

 

Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai :Anohana

آنوهانا: ما هنوز نام گلهایی را که آن روز دیدیم ، نمی دانیم


اگه آنوهانا رو دیده باشید حتما آهنگی که داره پخش میشه بغض میشه واسه گلوتون یا حداقل غمی گوشه دلتون اگه هم تماشا نکردید حتما پیشنهاد میکنم یه جعبه دستمال کاغذی هم کنار دستتون باشه

این که Anohana بالای لیسته واسه اینه که ساخته شده تا از ابتدا تا انتها غم رو به شما منتقل کنه و چون تازه دیدمش و تحت تاثیرش قرار گرفتم و همینطور آهنگ پست مال این انیمه ست آوردمش بالا

بجز سریال یه قسمت سینمایی هم داره که یه خلاصه بد از سریالشه که پیشنهادش نمیکنم ولی سریالشو حتما حتما ببینید

 

 

 

 

Clannad:After Story

کلند: داستان بعدی

 

خیلی خیلی پیشنهادی حتما باید دیدش خیلی انیمه ناز و لطیفیه. فصل دوم clannad خیلی غمگین میشه البته باید از فصل اول شروع کنید یه سینمایی هم داره که کلا قبل از سریال ساخته شده و من اول سینمایی رو دیدم داستان سریالو تا حدی اسپویل میکنه ولی بعد از تموم کردن سریال بنظرم اینجوری دیدنش بدم نبود چون سریال حرفای زیادی برای گفتن داشت و تکراری شدن موضوع از غم داستان کم نکرد بلکه سنگین ترش هم کرد چندتا قسمت special هم داره که مثلا اگه خط داستانی یه جور دیگه پیش میرفت چی میشد.

(ممنون از آقای احسان واسه معرفی این انیمه چقدر خوشحالم که دیدمش)

 


 

 

To the Forest of Fireflies’ Light (Hotarubi no mori e) 

به سوی جنگل کرم های شب تاب

قبلا اینو معرفی کردم اینجا فقط همینو بگم که کلا 40 دقیقست داستان ساده و دلچسبی داره و بعد از تموم شدنش همچنان غمش تو دلتون باقی می مونه

 

 

 

Stain's Gate

دروازه اشتاینز

دلایل زیادی برای حضور این انیمه توی این لیست وجود داره. از دست دادن یه شخص میتونه غم بزرگی باشه ولی اگه تصمیم شما توی اون اتفاق تاثیر بذاره 100 برابر بدتر میشه حالا اگه تصمیم شما فاجعه ای بزرگتر به بار بیاره چی؟ این انیمه رو اگه خوب درک کنید خیلی داستان غمناکی داره حتما نیاز نیست اشکتونو در بیاره همین بس که کاراکتر رو تا لب پرتگاه ناامیدی جلو میبره و شما به این باور میرسید که اوکابه رینتارو عجب مرد بزرگیه و حتی تصورش هم سخته که خودتونو جاش بذارید

 


 

 

A Silent Voice – Koe no katachi

یک صدای خاموش

این انیمه سینمایی از اول تا آخرش یه غم ملایم داره و خیلی دوس داشتنیه درمورد یه دختر ناشنواست که به یه مدرسه جدید انتقالی میگیره و مورد اذیت همکلاسیاش قرار میگیره

 

 

 

Angel Beats!

ضربان فرشته!

 

ضربان فرشته یه سریال کوتاه ولی پر از داستان تراژدیه که قلب هر بیننده ای رو به درد میاره ممنون از اوتانا و رایان برای معرفی این انیمه. خیلی لذت بردم تیتراژ آخرشم نابودم کرد ولی دوس داشتنی بود. عکس مناسب پیدا نکردم بعدا جایگزین میکنم

 

 

 

 Shigatsu wa Kimi no Uso (Your Lie in April)

دروغ تو در آوریل

این انیمه دقیقا به همون دلیل که توی لیست بهترینای سبک موسیقی و در صدرشون قرار گرفت یعنی نمایش بسیار ملموس خشم و غم در قالب نواخت موسیقی و القای بسیار قوی احساسات اینجا هم توی لیست غمگین ترین ها قرار میگیره داستان جالبی داره و شخصیت ها بخاطر فراز و نشیب زندگیشون احساسات پیچیده ای دارن 

 

 

 

I Want to Eat Your Pancreas (Kimi no Suizou wo Tabetai)

میخوام پانکراستو بخورم

هاروکی شیگا پسری کاملا خونسرد و بیخیاله، به صورت اتفاقی یک دفتر را در بیمارستان پیدا می کنه که در واقع دفتر خاطرات همکلاسی او یعنی ساکورا یاماچی ـه و متوجه راز او که به دلیل بیماری پانکراس، مدت کمی را برای زندگی در اختیار داره میشه. نسخه دوبله فارسی هم انیمه لیست زحمتشو کشیده و خوب از آب درومده دیدنش پیشنهاد میشه

 

 

 

 

Naruto

ناروتو

ویدیوی صامت: تنهایی ناروتو

 

ناروتو به دلیل داشتن تعداد قسمت های زیاد (حدودا 700 تا) فرصت خوبی برای شخصیت پردازی داره و از صحنه های تنهایی ناروتو تا مرگ شخصیت های منفی عمیقا شما رو در غم فرو میبره کافیه فقط 20 قسمت ازش ببینید تا به حرف من برسید یکی از عواملی که باعث ایجاد غم بیشترش میشه آهنگ های فوق العاده و بسیار غمگین و بانفوذی هست که داره و هرگز تکراری نمیشن

 

 

 

 

golden time

دوران طلایی

 

"بانری تادا" دانشجوی جدید دانشکده حقوق توکیو است. پس از حادثه ای، او حافظه اش را از دست میدهد و به فردی کاملا متفاوت تبدیل میشه

 

 

 

این پست در آینده به روز رسانی خواهد شد!

اگر انیمه ای میشناسید که جاش توی این لیست خالیه واسم کامنت کنید!

 

دانلود موسیقی AnoHana

دانلود موسیقی GoodBye Days

دانلود موسیقی Hotarubi no Mori e

دانلود موسیقی Koe no Katachi

 

Dango 

  • ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

نظرات (۹)

  • ☆●~●☆ Min Noora
  • صلام^=^

    وبت خیلی خوشگله^=^

    میگم که جعبه ی دنبال کننده هاتو بذار فالوت کنم

    پاسخ:
    ممنووووووووون بفرمایید گذاشتم

    فالو کردم^=^

    فقد یه صوال؟

    انیمه ی my hero academia رو گذاشتین؟؟

    من دیدم تمامه پصتاتونو ولی فک کردم شاید ندیدمش

    پاسخ:
    نه نذاشتمش

    سلام انیمه های که می‌زاری رو همش رو دیدم و عالین:)

    و همین طور وبلاگت رو عالیییییی کردن🎒

    دنبالت کردم اگر میشه به وبلاگم کمک کن و دنبالم کن🎀

    پاسخ:
    ممنون سعی میکنم انیمه هایی که دوس دارمو اینجا هم معرفی کنم

    از این لیست فقط اینا رو دیدم:

    به سوی جنگل کرم های شب تاب

    یک صدای خاموش

    میخوام پانکراستو بخورم

    به نظرم جای انیمه «وقتی مارنی آنجا بود» خالیه:(

    پاسخ:
    همه رو که دیدی
    مارنی رو توی پستای قبلی معرفی کرده بودم نمیدونم واسه من اونقدرم غمناک نبود چون این انیمه برای دخترا خیلی قابل درک تره
  • پارادوکس
  • جون بابا اینمه انقدر  بچه خوشگل داره و ما نمیدونستیم 

    البته نگاه نمیکنم چون میدونم معتاد میشم 

    پاسخ:
    . شک نکن
  • آرتینا,)دخترم😐)
  • بنظرم آنوهانا غمگین تریم بود،هرکس ندیده ببینه.راجب چند تا دبستانیه که باهم دوستان و یکی از دوستاشون سر یه بحث میمیره و گروهشون میپاسه بعدشم روحش پیش یکیشون ظاهر میشه.انیمه عاشقانه ای هم هست

    تقریبا همه شونو دیدم ولی فقط ناروتو هر چی از عمیق بودنش بگم کمه خیلی خاصه

    مدفن کرم های شب تاب اون قدر غمگین بود که یادمه وقتی میدیدمش دیگه داشتم کور میشدم،خیلی انیمه ی سنگینی بود از نظر احساسی و واقعا نمیدونم چه طور تونستم اون حجم از درد رو تحمل کنم،الان که بهش فکر میکنم من نمیتونم یه بار دیگه این انیمه رو ببینم...

    واقعا نمیدونم....

    پاسخ:
    واسم عجیبه تلویزیون که میونه خوبی با انیمه نداره چرا اینو بارها پخش میکنه با این داستان سیاهش.

    خعلی وبت کیوته 🥺

    پاسخ:
    مچکرم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">